Du glömmer väl inte vår fototävling på temat: Miljövänlig sommar!

Rovdjursavvisande stängsel ger både varg och får livsrum.

Tävla!
Mejla dina bilder inklusive bildtext till: karlstad@naturskyddsforeningen.se senast 31 augusti.
Ange ”Fototävling” i ämnesraden.
Glöm inte att skicka med bildtext och dina kontaktuppgifter.

Vinnare & priser
Det utlovas fina priser till de tre första pristagarna.
Ett urval bilder kommer att visas upp i en utställning på Naturum Värmland i Karlstad under hösten.

Tävlingsinformation
Tävlingen pågår till och med 31 augusti 2016.
Max tre bidrag per person.
Du får bara skicka in bilder som du själv tagit och har upphovsrätt till.
Bilden ska vara högupplöst och får inte överstiga 5 MB.
Bilden ska på något sätt illustrera tävlingens tema, bifoga beskrivande bildtext.

Villkor
Genom att skicka in bilder till fototävlingen godkänner du nedanstående villkor för publicering av inskickade bilder:
Ditt bidrag får användas av Naturskyddsföreningen i Karlstads verksamhet (ej i kommersiellt syfte) med angivande av fotograf. I övrigt behåller fotografen sin upphovsrätt.
Genom att delta i fototävlingen ger du ditt godkännande av behandling av personuppgifter enligt personuppgiftslagen (PUL).

Fototävling 2016