Välkommen till nya hemsidan för Naturskyddsföreningen i Karlstad

Nu börjar den nya sidan att fungera såpass väl att vi nu har kunnat stänga ner den gamla sidan. Spara adressen https://karlstad.naturskyddsforeningen.se/ i Bokmärkesfältet, och du är snabbt inne på sidan och kan se vad som har hänt eller vad som är på gång.

Utöver hemsidan finns vi också på Facebook med adressen Naturskyddsföreningen i Karlstad.

I och med att vi nu gått över till WordPress får vi ett modernt webverktyg som kommer att underlätta för våra administatörer att hålla sidan uppdaterad. Vi får helt andra möjligheter att publicera bilder, filmklipp, dokument etc.
Facebooksidan kommer fortsätta vara den dagliga nyhetssidan.

Naturskyddsföreningen i Karlstad är föreningen för dig som vill:

• ha det trevligt ute i naturen tillsammans med andra naturintresserade
  • påverka hur Karlstads kommun ska utvecklas på natur- och miljöområdet

Är du inte redan medlem är du mycket välkommen att bli det. Klicka bara på Bli Medlem-länkeni spalten till höger.

Glöm inte att då och då gå in på vår karlstadnatur.se där du kan fördjupa dig i Karlstads tätortsnära naturområden.

Välkommen ut i Karlstadsnaturen!