I dag lördag: En heldag i I2-skogen med aktiviter för alla intressen och åldrar

I dag lördag 30 augusti sjuder I2-skogen av liv. Mellan 10 och 14 kan du och familjen delta i eller prova på en mängd olika aktiviteter.
Det finns att göra för alla smakriktningar och åldrar.

Naturskyddsföreningen kommer att finnas på plats vid vår kretsäng vid branddammen i södra delen av I2-skogen (Ängebackevägen).
Här ska vi guida om naturen i I2-skogen mellan 11.00 och 13.00 längs vår naturstig, ha naturfrågesport för barn och vuxna samt visa upp lite naturpedagogiska inslag som fågelholkar, humle- och bibon med mera.
Kom gärna och besök oss!

Fototävling!

Vi arrangerar också en fototävling. Mejla din bästa naturbild från I2-dagen till jan@bergstam.com . Bilderna publiceras på Naturskyddsföreningens hemsida och bästa bild vinner vår bok Naturstigen i I2-skogen!

Karta och program för I2-dagen

I2-dagen