VIKTIGT MEDDELANDE – Naturskyddsföreningen Karlstad ställer in årsmöte måndag 16 mars

ÅRSMÖTET MÅNDAG 16 MARS ÄR INSTÄLLT

Styrelsen för Naturskyddsföreningen Karlstad har i helgen beslutat att ställa in årsmöte som skulle hållas i morgon måndag 16 mars på Stadshotellet i Karlstad.

Anledningen är rådande läge för Coronaviruset spridning.

Något nytt datum för årsmötet finns inte. Det får utvecklingen av Coronan styra. Men så snart vi har ett kommer vi att meddela i alla våra kanaler – här på vår Hemsida, på vår Facebooksida och med direktutskick till medlemmar som lämnat sin mailadress.
Vi du lämna din mailadress för att ta emot Nyhetsbrev från föreningen skicka den till jan@bergstam.com – märk mailen i Ämnerutan ”Mailadressen Natur”.

Planerad verksamhet under våren kommer att justeras att passa in i rådande Coronaläge.
För att inte tappa tempo för den planerade nya styrelsen kommer föreslagna nya ledamöter att gå in som adjungerade för att sätta sig in i föreningens arbete.

Frågor kan ställas till:
Jan Bergstam – 070-320 64 68 – jan@bergstam.com