Föreläsning – Karlstad översiktsplan

Välkommen till ett föredrag med Stefan Widqvist om Karlstads översiktsplan

Naturskyddsföreningen Karlstad har nöjet att bjuda in dig till ett inspirerande och insiktsfullt föredrag med Stefan Widqvist, som kommer att djupdyka i Karlstads nya översiktsplan. Detta är ett unikt tillfälle att få en detaljerad genomgång av planen och förstå dess betydelse för både stadens framtid och dess invånare.

Datum: 28 februari 2024
Tid: 18:00 – 19:300
Plats: Karlstadsrummet, Karlstads Stadsbibliotek

Under föredraget kommer Stefan att belysa de viktigaste aspekterna av översiktsplanen och hur den påverkar Karlstads utveckling. Det blir en chans att diskutera hur vi kan arbeta tillsammans för en hållbar framtid och vilken roll vi som invånare och intressenter kan spela.

Vi kommer också att ha en frågestund där du får möjlighet att ställa frågor direkt till Stefan och engagera dig i dialogen om vår stads framtid.

Begränsat antal sittplatser, ca 44 stycken

Vi ser fram emot att välkomna dig till ett engagerande och upplysande evenemang!

Med vänliga hälsningar,
Naturskyddsföreningen Karlstad